keskiviikkona, marraskuuta 23, 2011

Tunnustus



Sain Tuulihattu-blogin pitäjältä Tunnustuksen,
KIITOS!!!!

Tunnustuksen saajan pitää tehdä seuraavaa:

1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

TUNNUSTUS LÄHTEE NÄIHIN BLOGEIHIN
1. Follow your dreams
2. Kotikaruselli III
3. Meidän perhe
4. Kun hengittää se on totuus
5. Marin näpertelyjä
6. Melkein 7 oikein
7. Meemun turinointia
8. From LP with <3

8 SATUNNAISTA ASIAA MINUSTA:
1. Rakastan joulua, kaikkea siinä. Mikään muu juhla ei saa minua yhtä höperöksi kuin joulu.
2. Haaveilen oman yksityisen hoivayrityksen perustamista, joka antaisi hoivaa vanhukselle kotiin
3. Olen laiska
4. Tarvitsen aamulla 3 kuppia mustaa kahvia että herään
5. Olen psoriaatikko
6. Oloni tuntuu vajavaiselta nyt kun talossamme ei ole koiraa, vaikka koiran lopettaminen olikin järkipäätös, ehkä meillä vielä on uusi koira?
7. Olen hullu ja katson kauhuleffoja ja sitten pelkään kävellä kotona pimeässä, kun mielikuvitukseni on usein lennokas
8. Haluaisin ommella enemmän, olen toiselta ammatiltani pukuompelija, mutta sen alan taidot menevät ihan hukkaa, kun ei ole aikaa ommella

1 kommentti:

Mari kirjoitti...

Kiitoksia...nyt en kyllä rupia eteenpäin laittamaan. :)