perjantaina, elokuuta 12, 2011

Vko 1 ajatuksia

Kohta viikko takana "uutta elämää".

Mielestäni on mennyt ihan hyvin. Veden juontia voisin vähän tarkistella, ainakin viimeiset kaksi päivää on mennyt huonommin juomisten suhteen, mutta ei vaan mukamas kerkeä juomaan ;)

Herkkuja en ole syönyt, leipää en ole syönyt. Turhia jauhoja en ole suuhuni laittanut.
Enemmän saisin kyllä syödä, myönnän, mutta nyt on vähän sellanen alkuräjäytys menossa, joten syön vain sen mukaan mitä tunnen tarpeelliseksi.

Liikkumistakin olen hommaillut. Olen käynyt ratsastamassa, olen polkenut crossarilla, kokeillut wiin zumbapeliä ja tänään kävin hölkkälenkillä. Vielä olisi sunnuntaina tarkoitus käydä hölkkäämässä, sitten olisi tämän ekan viikon liikunnat siinä.

Koitan nyt nämä liikunnat sisällyttää elämääni ja töiden kanssa sujumaan lutvikkaasti. Että ei tulisi pitkiä taukoja, kun "en mukamas kerkeä..."

Hieman jännittää, mitä maanantaina vaaka näyttää. Onhan tässä vielä monta päivää aikaa tuhota tämän viikon tulokset, mutta jospa nyt pysyisin aisoissa :)

2 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Sama meininki täälläkin..Olen aloittanut hölkkä lenkit joka toinen päivä ja täytyy myöntää se tuntuu aika hyvältä :)

Anna kirjoitti...

Tsemppiä Nainen!! Täällä taistellaan kans. Yks herkkupäivä pitää mun voimissaan :)