maanantaina, elokuuta 22, 2011

Tytön ensimmäiset ratsastuskisat

Tallilla jossa tyttömme (ja minä) käydään ratsastamassa oli eilen leikkimieliset,
tallin omalle väelle tarkoitetut kisat.

Minä en edes haaveillut osallistuvani, mutta tyttö halusi osallistua.

Alkuun oli tarkoitus, että minä talutan tytön ponia, mutta eilen aamulla sitten tulin siihen tulokseen, että olen kentällä mukana ilman narua. Eli ohjaistin tyttöä pienen välimatkan päästä. Lähinnä olin tytön muistitikkuna kentällä ;)

Hienosti tyttö ja poni menivät. Eihän se nyt täysin virheittä tokikaan mennyt, eikä ollut tarkoituskaan, mutta pääasia oli, että tyttö selvitti radan hymyssä suin :)

Hänen ryhmässään oli neljä osallistujaa ja meidän neiti oli kolmas. Että jotain tuli tehtyä sitten oikeinkin! Pisteitä 78/140. 







3 kommenttia:

Ede@ kirjoitti...

Kolmas sija on hieno juttu
onnea:)

Jamssi

Erika kirjoitti...

Onnea pienelle ponitytolle! Onhan se melkoista kun ekoissa kisoissa heti pronssia :D Siita se lahtee!

Antzu kirjoitti...

Kiitokset Jamssi ja Erika!!! Itse olin aina ikuinen viimeinen tai tokavika, niin tää tytön 3. sija kyllä kovasti lämmitti mieltä!