lauantaina, joulukuuta 06, 2008

Mennyttä ja tulevaa

Tälläinen löytyi täältä

Kymmenen vuotta sitten, vuonna 1998
1. Ajoin ajokortin
2. Opiskelin pukuompelijaksi
3. Tein elämäni 1. positiivisen raskaustestin

Viisi vuotta sitten, vuonna 2003
1. Opiskelin lähihoitajaksi
2. Tein elämäni 2. positiivisen raskaustestin
3. Valmistuin lähihoitajaksi

Kolme vuotta sitten, vuonna 2005
1. Olin töissä
2. Mentiin naimisiin.
3. Päätettiin kolmannesta lapsesta

Vuosi sitten, vuonna 2007
1. Nautin vauva-arjesta kotona
2. Menin elokuussa takaisin töihin
3. Kävin ekan kerran Korkeasaaressa

Tähän asti, vuonna 2008
1. Olen ollut töissä
2. Olen laihtunut 8kg
3. Käynyt Näsineulassa ekan kerran elämässäni

Eilen
1. Olin töissä aamuvuorossa
2. Kävin jouluostoksilla miehen ja pojan kanssa
3. Halasin anoppia

Tänään
1. Sain nukkua pitkään
2. Paketoin joululahjoja
3. Olin iltavuorossa töissä

Huomenna
1. Herään aamulla klo 5 ylös
2. Otan aamupainon
3. Teen hyvää ruokaa illalla

Ensi vuonna 2009
1. Yritän saada painoa vielä alaspäin
2. Vietän enemmän aikaa perheeni kanssa
3. Olen varmaan töissä

Ei kommentteja: