maanantaina, tammikuuta 19, 2009

Lomalla Kuopiossa

Perjantaina iskettiin tavarat autoon, vietiin lapset hoitoon anoppilaan ja startattiin matkaan n. klo 14 maissa.

Ajomatka sujui hyvin. Matkaan meni aika tarkkaan 3 tuntia. Mentiin hotellihuoneeseen, purettiin tavarat ja sitten lähdettiin hiljalleen syömään, päivälliset molempina iltoina kuuluivat pakettiin.

Ruokailun jälkeen lähdettiin sitten kylpylänpuolelle. Aivan ihana!!! Kokeiltiin poreammeita ja lämmintä allasta, josta pääsi myös ulkoaltaaseen, se oli ihana kokemus. Ulkona -17 astetta pakkasta ja me siellä kelloteltiin lämpimässä vedessä. Toki sitten kuntoillakin piti, uimme 200m eli kun allasmitta oli 20m, niin 10x päästä päähän.

Illalla tie vei ravintolaan. Aika paljon oli vanhempaa väkeä, juotiin olutta ja tanssittiinkin. Minuakin käytiin kahdesti hakemassa tanssimaan, mutta en tietty lähtenyt. Ei ole mielenkiintoa tanssia vieraiden miesten kanssa, varsinkaan kun oma mies on paikalla ;) Oishan tuo ehkä vähän ihmetellyt, että mihin katosin sinä aikana kun hän oli juomisia ostamassa :D

Meni 02 asti kun palattiin hotellihuoneeseen. Nukkumaan hiljalleen.

Klo 9 oli herätys. Voi apua!!!! Mikä pääkipu!! Mikä vapina ja tutina!! HUH!!! Hullun hommaa.

Aamupalalle piti lähteä ihan sen vuoksi, että kuului pakettiin. Mutta eih, eihän sielä mitään voinut syödä. Minä en oksenna krapulassa, kärsin vaan kamalasta, jyskyttävästä päänsärystä, sellaisesta jonka aikana on parempi vain maata ihan hiljaa ja paikallaan. Tuntui että pää räjähtää. Buranakin rupesi vasta vaikuttamaan sen jälkeen kun olin syönyt vähän jotain.

Aamupalan jälkeen hotellihuoneeseen nukkumaan. Nukuttiin kolmisen tuntia ja herättiin ihan uusina ihmisinä.

Päätettiin lähteä kaupungille syömään. Rossoon mentiin ja rasvaiset krapulapizzat sieltä tilattiin. Namia!!!! Käytiin myös vähän shoppailemassa. Kuvia kohta shoppailuista.

Palattiin kylpylälle. Kuntosalille tunniksi rehkimään ja sitten taas saunaan ja uimaan. Kyllä nautin noista uintikerroista. Ihania!!!! Tällä kertaa kuntoilin 320m uiden.

Sitten mentiin taas päivälliselle. Sitten vetäydyttiin omaan huoneeseen loppuillaksi. Oltiin ostettu mässyä. Katsottiin sängyllä köllötellen telkkaria ja mässättiin, pideltiin toisiamme kädestä ja oltiin niin onnellisia ja raaaagastuneita. Oikein ihana ilta, ei kukaan huutanut eikä vaatinut mitään. Oltiin vain kahdestaan.

Katsottiin Flight 93-elokuva. Lentopelkoni kyllä taas vahvistui. Ennen elokuvaa oli puhetta, että jos Espanjaan joskus lähdettäis, mutta elokuvan jälkeen ei se enää ollutkaan minusta hyvä idea.

Aamulla aikainen herätys. Kummasti aamupala maistui ihan erilaiselle :) Sitten taas sauna ja altaat kutsuivat. Uin 300m tälläkin kertaa. Yhteensä uiden kuntoilin 820m, ihan en kilometriin yltänyt, mutta olihan sitä tuossakin. Kun yleensä uiminen minulla on sitä että käyn pari vetoa järvessä vetämässä ;)

Kotimatka kun alkoi, poikettiin miehen serkun luona kaupungilla. Sielä meni pari tuntia nopeasti, juotiin kahvit. Ajomatkan aikana poikettiin myös ABC:llä syömässä, oli hyvää ruokaa, tilasin Pekonista porsasta (tjn...) ja mies otti Sinappista porsasta. Kotona käytiin autoa purkamassa ja sitten haettiin lapset. Heilläkin hyvin mennyt viikonloppuna anoppilassa.

Ihana viikonloppu takana. Mutta ihana oli myös palata kotiin! Nyt taas jaksaa.

Ja "täti punainen" näytteli merkkejään koko viikonlopun, mutta ei tohtinut ihan kokonaan vierailulle tulla :) Eli sitä odotellessa...

melkoelli kirjoitti...

Voi teidän viikonloppulomanne kuulostaa tosi ihanalta. Päästäispä mekin joskus miehen kans samanlaiselle. =)
Ehkä sitten kun pienin vielä vähän tuosta kasvaa... Meillä kun ei noita ammoja oikein ole. Yhteistä vapaailtaa on kuitenkin nyt vähän suunniteltu. =)

Ede@ kirjoitti...

Ihana loma tosiaan<3

Meillä sama ongelma lastenhoidin suhteen
mutta suunnitelmia on ollut kaksin mennä jonnekin;).

Anonyymi kirjoitti...

Ihanan kuulonen loma teilä!!
Hmmm.. vai ei menkkoi vielä oo tullu.. jaa, ettei vaan ois sitten niitä oireita ;)